Fight night!!!

Hi everyone!! It’s late Saturday night and I just got home. I went to a UFC party at a friends house. I wasn’t going to go because It’s such a snowy cold night and I knew a certain someone would be there. It’s always kinda awkward running into an ex. I wasn’t really too concerned with seeing him, but I knew it would be hard on his current g/f.  We all have mutual friends and every-time I see them it seems to cause a little fight between them. I can’t help it if he still drools over me and gets totally nervous.  After I had a few drinks it became kinda fun. I always love messing with guys…especially when I know It’s gonna get him in trouble. He deserves it!! Anyways..the fights were good and now I’m feeling really playful. I’m logging into my LIVE web-cam in a few minutes. With your free sign up it will allow u to see thousands of my pics and vids totally free…you have nothing to lose! If  you love what you see then you can come into video chat and have some naughty time with me! FREE sign up here!  Here are a few webcam grabs! xoxox

Comments (6)

jpizzleDecember 12th, 2010 at 10:35 pm

Holy crap your boobs are crazy huge in that bottom picture

NemDecember 12th, 2010 at 11:51 pm

soooooooooooooooo sexy!!!!

NemDecember 13th, 2010 at 12:12 am

I signed up…

casssidyDecember 13th, 2010 at 4:36 pm

Email me Nem!

Thx guys!

NemDecember 14th, 2010 at 10:13 pm

I lost your e-mail… =(

RichieDecember 17th, 2010 at 11:53 am

Sorry to be so late in commenting, especially on such hot pics. Actually, Jpzzle has it exactly right–“Holy Crap!” That says it all!. Just look at those great big, round, super-full mountains of shapely, lush, plush breast flesh pouring out of that incredibly tight top! And that cleavage must be a t least a foot long and another foot deep. Smothering in that is the way I want to go!. These pics among your all-time finest (along with 2009 4th of July and last year’s Santa).

I feel sorry for that guy you wrote about in your diary. He must have really screwed up to let anyone as sensational as you get away. He’s got troubles.

Leave a comment

Your comment